miércoles, 18 octubre 2017
Inicio / Noticias / MOSICAIRE, UN PROGRAMA MUSICAL DE TV EN ARAGONÉS

MOSICAIRE, UN PROGRAMA MUSICAL DE TV EN ARAGONÉS






A partir del 21 de Junio comenzará a emitirse un nuevo programa en la Televisión Local de Andorra, se trata de Mosicaire, que tratará de presentar a los televidentes a diferentes grupos musicales de la geografía aragonesa, independientemente de su estilo. Los realizadores de este programa, la colla los barfulares, a los que también encontramos en Chino Chano y en Conzorzia Dichital, querían unir dos mundos con escasa atención pública: la fabla aragonesa y los grupos musicales aragoneses. Para ello han creado Mosicaire, para presentar en aragonés a los grupos aragoneses.

Imagen del equipo que presenta Mosicaire

Cada emisión de Mosicare irá dedicada a un grupo y habrá música en directo y una amplia entrevista. Las primeras emisiones estarán dedicadas a los grupos locales: Amenazha, con quienes ya se ha grabado y que supondrá la primera emisión,  Asalto Liriko, Bolintxe y sus Kompintxes, Acción Directa, Sabotaje y los veteranos Acolla. También se quiere incluir en su programación la música folk de grupos como los andorranos La Martingala o, dentro de la misma comarca, Gaiteros de Estercuel. Después se empezará a recorrer nuestros pueblos y ciudades en busca de nuevos mosicaires.


El programa se emitirá los miércoles a las 20 horas y se repetirá los sábados al mediodía. Se tiene la intención de presentar el proyecto a la televisión autónoma o a otras cadenas locales de la capital aragonesa. Sólo queda decir que todos los grupos interesados en participar en alguna de las emisiones de Mosicaire pueden escribir un e-mail a [email protected] o llamando al teléfono de la Televisión Local de Andorra 978 88 01 33.


________________________________________________________________



Dende o 21 de Chunio prinzipiará a emitir-se un nuebo programa en a Telebisión de Lugar d’Andorra, se trata de Mosicaire que mirará de presentar-ie a los telebidéns a diferéns collas d’a cheografía aragonesa. Cada emisión irá adedicata a una colla y en a que bi abrá mosica en direuto y una ampla entrebista.


As primers emisións bi serán adedicaaas a la chen d’o lugar: Amenazha, con qui ya s’ha grabato y que suposará la primer emisión, Asalto Liriko, Bolintxe y sus Kompintxes, Acción Directa, Sabotaje y os incansables Acolla. Tamién se quiere meter-ie en a programazión a mosica folk de collas como los andorrinos La Martingala u, dentro d’a mesma redolada, Gaiters d’Estercuel. Dimpués se prinzipiará a recorrer-ie os nuestros lugars y ziudad escando nuebos mosicaires.


Seguntes os reyalizadors d’iste programa, la colla los barfulares, ye minima l’adedicazión d’os meyos de comunicazión aragoneses a lo panorama mosical d’ista tierra. La colla los barfulaires, miembros de CREABA, asoziazión que treballa por a fabla aragonesa, quereban chunir-ie dos mundos con poquet ficazio publico: a fabla aragonesa y as collas mosicals aragonesas. Ta ello han creyato Mosicaire, ta presentar-ie en aragonés a las collas aragonesas.


O programa s’emitirá los miercols a las 20 oras y se segundiará los sabados a lo meyodiya. Se gosa de presentar-ie lo proyeuto a la telebisión autonoma u t’atras cadenas de lugar d’a capital aragonesa. Sólo queda que dezir que toda la chen d’o mundet mosical aragonés intresatos en partizipar-ie en una d’as emisións de Mosicaire pueden escribir-ie un e-mail a [email protected] u trucando a la Telebisión de lugar d’Andorra 978 88 01 33.

Te podría interesar

La Nube participa en el 13º Aniversario de Aragón Musical de Voces de Mujer. Foto por Jal Lux.

Las ‘Voces de Mujer’ protagonizan el 13º Aniversario de Aragón Musical

 Amparanoia, La Nube, Lady Banana, Begut The Band y Casi Reptil, conforman los ‘Conciertos Imposibles …